آره بخاطر تغییرات رحمه که به پوست زیر شکم فشار میاد
اره گلم طبیعی
اره قبل از عطسه زیر شکمت بگیر
منم همین طوریم
اگه دراز کشیده باشم پاهامو جمع میکنم تو شکم عطسه میکنم
یا اگه ایستاده باشم خودمو ی کم خم میکنم
اینجوری دیگه موقع عطسه دردم نمیگیره
وگرنه اگه بی هوا عطسه کنم دردم میگیره
اره عزیزم من سعی میکنم اون موقع سریع بشینم خودمو جمع کنم که اذیت نشم😂
اره خیلیم دردناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.