وقتی عطسه میکنم زیر دلم درد میگیره طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

آره بخاطر تغییرات رحمه که به پوست زیر شکم فشار میاد

اره گلم طبیعی

اره قبل از عطسه زیر شکمت بگیر

منم همین طوریم
اگه دراز کشیده باشم پاهامو جمع میکنم تو شکم عطسه میکنم
یا اگه ایستاده باشم خودمو ی کم خم میکنم
اینجوری دیگه موقع عطسه دردم نمیگیره
وگرنه اگه بی هوا عطسه کنم دردم میگیره

اره عزیزم من سعی میکنم اون موقع سریع بشینم خودمو جمع کنم که اذیت نشم😂

اره خیلیم دردناکه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری