عطسه میکنم زیردلم درد میگیره شدید. طبیعیه؟

۵ پاسخ

موقع عطسه دستتو بذار زیر شکمت و خم شو کمتر اذیت میشی

کاملا طبیعی

موقع عطسه دستت و بزار زیر شکمت دردش کم میشه

وای منم .. آلرژی دارم خیلییی عطسه میکنم خیلی درد میگیره

رباط گرده طبیعیه بخون تونت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری