خانوما من زیردلم سمت راست هی درد میگیره ول میکنه طبیعیه؟؟ برای چیه؟

۴ پاسخ

منم همیجوریم

سلام عزیز میگن شاهرود هم زدن راسته ؟؟

طبیعی هست عزیزم رحم داره بزرگ میشه

نفخ نیست؟

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری