موقع عطسه کردن پاهاتو رو به شکمت جمع کن فشار نمیاد به شکمت
ن اصلا درد در این حد طبیعی نیس
گلم رحم الان حساسه داره بزرگ میشه ممکنه با عطسه یا سرفه یا فین کردن کمی تیر بکشه اگر دیدی ادامه دار بود شدید شد برو دکتر
منم اگه نشسته باشم دردم میگیره،موقع عطسه سریع دراز میکشم یا سرپا باشم اذیت نمیشم
سلام عزیزم نگران نباش از فشار عطسه کشیدگی پیش میاد
من که چندین بار دراز کش بودم عطسه زدم از درد گریه کردم انگار تخمدان چپم میخواست پاره بشه
ایستاده عطسه کن با دوتا دستت زیر شکم رو بگیر
حتما به دکترت بگو
با دهان باز عطسه کن و شکمت رو بگیر
یوقت جفتت پایین نیست؟
سونو دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.