چرا امشب انقدر زیردلم درد میکنه؟
طبیعیه؟

۲ پاسخ

بدون شوخی
واسه این هفته فک کنم چون بچه داره بزرگ میشه برا همونه سنگینی میکنه
یاهم چون حرکتای کوچولوشونو شروع کردم
رباطای رحمیم کش میاد
ولی اگ دیدی دردت زیاده یا لکه بینی و خون ریزی اینا داری حواست باشه ها😘❤️

منم یه کوچولو حس میکردم
بعدم که دیگ شوهرم امان نداد بهم
الان اوکیم🤣🤣دلتنگ باباهاشونن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری