۴ پاسخ

منم زیر دلم هی میگرفت ول میکرد مثلا روزی پنج شش بار رفتم دکتر بهم قرص و امپول داده

سونو بده یه وقت طول پایین نیومده باشه

اکه طول سرویکست کم نبوده
لکه بینی و ترشح زیاد نداری
اوکیه

الان همه میگن طبیعی
ولی من طبق تجربه ام باید بری دکتر🥲

سوال های مرتبط

مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وپنجم بارداری