۴ پاسخ

منم همين حالت رو دارم.فكر كنم طبيعي بايد باشه

آره منم این حالتو داشتم

طبیعیه، انقباضات رحمته جنین داره رشد میکنه میزنه زیر دلت درد میگیره

منم همینجورم آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری