۴ پاسخ

انقباضه اگه زیادی درد داشتی انقباض شدید تروابی بره تی دکتر

طبیعیه عزیزم داره شکمت جا باز میکنه به رباطا فشار میاد🥰

درد تا وقتی که دراز بکشی اروم بشه یا تغییر وضعیت بدی اروم بشه مشکلی نداره

مال منم یه لحظه تیر میکشه گاها

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری