سلام دوستان من زیردلم درد میگیره بعضی وقتا وحشتناک طبیعیه؟

۳ پاسخ

دقیقا منم همینم

منم عزیزم دکتر رفتی؟

سلام منم همینجورم مخصوصا وقتی ی کوچولو فعالیت کنم سریع دردم میگیر فردا برم دکتر ببینم عادی همش نگرانم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری