منم همینجوری بودم الانم هستم
من هر موقع بالا بیارم این درد میاد سراغم
من تو این هفته بعضی وقتا اینجوری میشم که هیچ اشکالی نداره بخاطر عضلات رحم و زیرشکمه
کلیه تون سنگ داره میسازه یاهم عفونت داره اگه مستانه خالی خالی باشه عطسه کنین دردنمیگیره یا هم کم درد میگیره علایم رو با گفته های من دقت کنید
وای یکی جواب بده من الان اینجور شدم مردم از درد
قبلش زیر شکمتو نگه دار. درد نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.