امشب زیر دلم خیلی بدجور میگیره قفل میکنم یهو، طبیعیه؟

۵ پاسخ

چیز سردی نخوردی؟اگر بااستراحت دردت اروم میشه وول میکنه طبیعیه

سلام به دردهای بارداری خوش اومدی 😁😅یه خانمی نوشته من فهمیدم تو بارداری هر دردی عادیه جز خونریزی زیاد😅

اگ حالت چنگ زدن هس ک سفت میشه منم یک ماهگی همینجور بودم برای رشد رحم هس لکه بینی و خونریزی و درد شدید زیر شکم خطرناکه وگر ن بقیش طبیعیه

درد پریودی منظورته؟اگه اره منم دارم گاهی این درد و نگران میشم

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان نارگیل🥥🤍 مامان نارگیل🥥🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی