۸ پاسخ

منم دل درد شدید دارم بعضی اوقات🥲

اره برا منم اینطوریه یهو دلم خیلی درد میگیره تیر میکشه مث پریودی ولی در حد چند دقیقه بعد خوب میشم ب دکتر گفتم گفت طبیعیه از اولین نشونه های بارداریه ولی اگ خدای نکرده همراش لک یا خون‌ریزی باشه فورا باید بری دکتر

منم همین شکلی هستم
برای شما هنوز ادامه داره؟ دکتر رفتید؟

طبیعیه اما باید بری دکترت درمیون بزاری...
من اوایل بارداری رفتم همین حالی بودم دکتر شیاف داد و آروم شدم

برو دکتر عزیزم دکتر بهتر تشخیص میده

دوماهه اول اره عزیزم ولی اگ خیلی زیاد شد برو دکتر

آره طبیعیه تو سه ماه اول

استراحت کنید عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد