۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم ،منم دارم به دکتر گفتم شیاف داد گفت هروقت دردداشتی استفاده کن که من یه شب درمیون استفاده میکنم

طبيعيه گلم

تا وقتی خونریزی یا لک بینی نداری طبیعی گلم...

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی