۷ پاسخ

اره منم

آره جان منم الان نزدیک موعدمه یکمی درد رحمی دارم مثل قبلا

اره طبیعیه حتی ممکنه تو اون روزا یه لک خیلی کوچولو هم تو ماه های اول داشته باشی
ولی اگه دردات ممتد نباشی و‌خونریزی ادامه نداشته باشه مشکلی نیست

اره عزیزم تا اخرش من همینجوریم

اره من اینطوری بودم

اره ماه های اول اینجور میشه

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری