برای نوار قلب حتما باید چیز شیرین رو بخورم ؟؟؟

۶ پاسخ

منم ناشتا بودم نوارقلبش گفتن مشکل داره ولی مال دوساعت بعدش هم آبمیوه خوردم راه رفتم و لحظه اخر مثانمو پرستار گفت خالی کردم دیگه خوب شد

اره ب من گف ی چیز شیرین بخور منم ابمیوه انبه خوردم

برامن که باشیرپاکتی کلی تکون میخورد

اره چون باید ضربان قلب بچه موقع فعالیت رو‌ هم چک کنن

اره من رفتم گف بخور

اره بخوری بهتره

سوال های مرتبط