۷ پاسخ

اره به من گفتن کیک وکمپوت گلابی بخور

شیرین و خنک باشه.بستنی خوبه.اگ دیدی بازم حرکت نمیکنه چندتا چیپس فلفلی بخور

رانی هلو بخور

اره.

اره بهتر ی چیز شیرین بخوری

آره عزیزم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵✨ مامان پسرم🩵✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی