۵ پاسخ

من سیمیلاک میدادم تا یکسالگی تازه عوض کردم آپتامیل پرونوترا میدم خوبه راضیم
سیمیلاک احساس کردم اشتهاش رو کور میکرد دیگه میل به غذا نداشت اخیرا

من هرچی داروخونه توی شهرمون بود گشتم سیمیلاک پیدانکردم😑

من اپتامیل پرونوترا

من سمیلاک میدم

من آپتامیل میدم

سوال های مرتبط