۲ پاسخ

اره تا باهاشون میخوای حرف بزنی خمیازه میکشن انگار که اون راه ارتباطی شونه😄

فکر کنم مربوط به رشد و تکامل مغز باشه عزیزم
البته اکسیژن خونه رو هم حواست باشه خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی