۶ پاسخ

عزیزم رفلکس داره خودت چیزهای نفخ دارنخور بعد رازیانه دم کن باعسل آخرشب خودت بخور شیرکه میخوره بعدش ده دقیقه بزار روشونت تا آروغ بزنه

از کجا مطمئنی جایی درد نمیکنه؟
شاید دلش درد یا رفلاکس یا اذیت

ب پشت روی دستت بخوابونش یا بنداز روی شونت اگه اروم شد کولیک داره اگرم ن
بدنشو چک کن نسوخته باشه پوشکشو برای چند ساعت باز کن بچه ازاد باشه
و اینکه ممکنه بچه سیر نشه بهش شیر بیشتری بده

جاش یا گرمه یا سرد

شاید رفلاکس داره عزیزم

عزیزم کولیک داره

سوال های مرتبط