۲ پاسخ

من دخترم بیشتر برا خواب گریه میکنه و جیغ میکشه قطره کولیکشو میدم هرچند دلشم درد نکنه آرامبخشه براش بعدم رو توپ پیلاتس میخوابه اگه خواست بعدش پامیشه شیر میخوره اگه نخواست زوری بهش نمیدم

مث پسر من. بعضی وقتا اینجوری میکنه. یه سینمو فقط وقتی میدم گریه میکنه بعضی وقتا. چنبار شیر اون سینم پریده گلوش حالا زیاد نمیخوره گریه میکنه. میزارمش بغلم یکم قطره کولیکشو میزنم رو پستونکش میدم میخوره ساکت میشه یکم که گیج میشه پستونکشو میکشم بیرون سریع سینمو میدم دهنش بعد میخوره

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی