بچه ها امروز نی نیم انگشت شمار حرکت کرده عصبی شدم این بچه منو دق میده😭

۸ پاسخ

دکتر من میگفت بعد از صبحانه نهار و شام به پهلوی چپ بخواب تا یکساعت اگه بچه ت ۱۰ تا حرکت زد خوبه اگه نه چیز شیرین بخور نشد برو نوار قلب بگیر

کارشون دق دادنه

تو هفته شما طبیعیه داره کم کم جاش تنگ میشه مامانیش😍

اگه خسته ای بهش زمان بده نینی منم وقتی ی رپز زیاد میشینم یا سرپام خوب تموننمیخوره خیلیکم تکون میخوره

دل بالا بخواب ببین تکون نمیخوره

هفته ات پایینه اشکال ندارع نگران نباش ... یه چیز خیلی شیرین بخور بعد بخوای به پهلو ببین حس می‌کنی چیزی

منم وقتی وارد ۲۸ هفته شدم بچم ۴ روز درست و حسابی تکون نخورد😐😐درحالی ک قرار بود بعد ۲۸ هفته حرکتاش مهم باشه وبشمارم
رفتم بهداشت ضربان قلبش و چک کردم نرمال بود بعد درست شد دیگ محکم میزد

اصلا به خودت استرس نده عزیزم بعضی وقتا حال ندارن .جهت اطمینان فزدا برو صدا قلبش گوش بده بهداشت
الانم یه غذا پر کالری بخور ، شیرینی ام بخور
اب سردم امتحان کن تکون میخوره بلاخره تنبل خان

سوال های مرتبط