برا منم دقیقا اینشکلیه. کمربند مخصوص ببند. ولی چیز بدی نیس. چون من دو روز پیش پیش دکترم بودم. نگفت مشکلیه. مشکل تو سونو دیده میشه
شکم اولته؟
ترکای شکم منم مثل مال توعه 🥹حسابی دخترم نقاشی کرده
عه شکم من کوچیکه هنوز
ولی پایین اومده شکمت من الان تو این هفته سر شکمم بالاست البته شاید وزن بچه ات بیشتره اومده پایین ولی به دکترت بگو به نظرم
وای چقد برات سخته تحمل کنی تااخر بارداری برا من هنوز از این کمتره ولی نافم دیگه داره میزنه بیرون برا بچه اول دخترم کلا تو پهلوهام بود معلوم نمیشد شکمم این یکی دخترم کلا سردلمه عین پسر ا ولی دختره ..من اولی اخرا نردیم۳۷ترک خوردم قرمز شدن الان برا این همونا سفید شدن دیگه ولی جدید تا الان ندیدم
منم چند روزه حس میکنم شکمم پایینه نمیدونم دیگه بعد یهو انگار میاد بالا
آره یه کوچولو پایینه
ترک های شکمم رو🤦🏻♀️🤦🏻♀️💔💔
ماشالله نینی چند کیلوعه؟
اره انگاری پاییننه
ولی باید ازدکتربپرسی حتما
چقدر بزرگ شده شکمتون ماشالله خب سنگین شده نینی تون دیگه اومده پایین
طبیعیه خوشبحالت این همه شکم داری واس منکه اصلا معلوم نمیشه حامله ام
ماشاالله شکم من نصف شکم شما 😐
کاش یه چک کنی پیش دکترت
خیالت راحت شه
منم از هفته 30همینقد اومد پایین انگار رو پام نشسته معمولا میگن دختر زودتر میاد پایینتر پسر بالاتره
من فکر مبکنم برای هفته ۳۱ زیادی اومده پایین
طبیعیه بچه میاد پیایین
طبیعیه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.