سلام خانما امروز حس میکنم شکمم اومده پایین یکم طبیعیه یا نه ؟

۲ پاسخ

اینجا هرکسی اطلاعی راجبش نداره میگه طبیعیه
دو ماه داریم تا زایمان
کجاش طبیعیه که بچه از الان بیاد پایین؟؟

نه عزیزم زوده
دکتر من گفت زوده و باید شکم بند بارداری بگیرم و استراحت داد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان راهین کوچولو مامان راهین کوچولو ۶ ماهگی