۵ پاسخ

انشالله هممون زایمان خوبی داشته باشیم

منکه از دوسه هفته قبل حس میکنم شکمم پایینه،سونو دادم سر هر دو پایین بود بخاطر اونه

من هر روز شکمم‌و چک میکنم دیگه دیونه شدم

طبیعی دو قلو باردار شدی🥰

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی