مطمن نوابو بره سنو بیه .نه طول سرویکست امده بو پاین خمم ایطوری بیم الان دکتر ارامش سرکلاژم کرده استراحت مطلقم کلا سر جایم ....چون زیی یاسوج سیت لری نوشتم😂
من تحقیق کردم اکثر خانما دارن حالا یا کمه یا زیاده ولی اگه زیاد شد با پزشک درمیون بزار عزیزم
هر کسی ی علائمی داره و بدنش ی جور واکنش میده ولی تا حالا نشنیدم کسی بگه ک اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.