دوستان تو هفته من گرفتگی زیر شکم و کشاله ران طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

مطمن نوابو بره سنو بیه .نه طول سرویکست امده بو پاین خمم ایطوری بیم الان دکتر ارامش سرکلاژم کرده استراحت مطلقم کلا سر جایم ....چون زیی یاسوج سیت لری نوشتم😂

من تحقیق کردم اکثر خانما دارن حالا یا کمه یا زیاده ولی اگه زیاد شد با پزشک درمیون بزار عزیزم

هر کسی ی علائمی داره و بدنش ی جور واکنش میده ولی تا حالا نشنیدم کسی بگه ک اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان آیه🌱🩷 مامان آیه🌱🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته یازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد