رفتم تاپیکت رو خوندم. وقتی برا خودت و بچت ارزش قائل نیست و راهی داری دیگه برنگرد. منم شوهرم اخلاقش تند هست خیلی اذیت میشم.ولی هیچی برامون کم نمیزاره. یه لحظه بدون پسرم نمیتونه خونه بمونه.
منم بابای دخترم آدم نبود دست بزن داشت دخترم تو چهارماهگی کتک میزد بچم ازش میترسید تا یکسال و یک ماهگی موندم پیشش تا دیگه دیدم نمیشه برگشتم خونه بابام با وجود بچگیم تو سن بیست و دوسالگی جدا شدم تا هشت سال موندم خونه بابام بهترین روزای عمرم بود تازه فهمیدم چه کار خوبی برا خودمو دخترم کردم
بگو ادم نفهمم چجوری دلت میاد بچت اونم دختر که باباییه رو اینجوری عذاب بدی. لعنت به خونوادش که حمایتش میکنن. همسایمون عروسش رو رد کرده دخترش رو ازش گرفتن همینجا پیش مادرشوهرش هست. انگار دختره یتیم هست ادم وقتی میبینتش جیگرش آتیش میگیره.میگم خوب بی وجدان ها اینقدر از پسرتون طرفداری نکنین بچه رو نگه ندارین .که بچه رو بفرسته پیش مادرش . چرا بچه رو تز مادرش جدا میکنین
باز خداروشکر که تو مامانشی خودت همه جور همیشه حواست بهش باشه ایشالا خدا کمکت کنه و بهترین تصمیم رو بگیری همسرت با مشاور اینا هم درست نمیشد؟
رفتی قهر؟
رفتی قهر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.