نه عزیزم هفته ات پایینه.
من ک از اول تا اخرش خربزه و هندونه فقط میخوردم
منم مثل شما ازاول بارداری هوس خربزه مشهدی میکردم اون موقع هنوز نبود بشدت اذیت میشدم تا میتونستیم پیدا کنیم الانم صبحانه ناهار شام میخورم بچمم دختره 😍
اره زیاد نخور قند زیادی داره یوقت قند بارداری نگیری
خربزه مشهدی شدیدا هیستامینداره حتی اگ کوجکترین علائم گلودرد و ایناداری نخور
اگاوکیبخور
سلام عزیزم بخور نوش جونت
هرچیزی میتونی بخوری ولی توهیچی زیاده روی نکن
حتی زعفرون هم داخل غذااشکالی نداره
فقط جیگر ممنوعه دمنوشا اب زرشک اب هویج
بله که میشه فقط اگر دیابت داری کمتر بخور اگر نداری خداروشکر با دل سیر بخور
اره
نینی هم خوشگل میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.