خربزه مشهدی تو
بارداری ضرر داره؟

۱۳ پاسخ

باعث خوش اخلاقی و زیبایی بچه میشه ولی از طرفی زیاد خوردنش ممکنه باعث حساسیت یا دیابت بشه

نه من شنیدم میگن بچه رو خوشکل میکننه

به شدت به زیبایی بچه کمک میکنه

من خوردم داشتم میمردم. من حساسیت دارم انقدر گوش و بینیم و گلوم خارش پیدا کرد که خدا میدونه من اصلا خربزه دوست ندادم چون اگه بدونی چجوری بهش سم میزنن شما هم نمیخوری
هفته ای یه مرتبه جوانه خربزه که کوچیکه رو یه سطل سم غلیظ درست میکنن بعد این جوونه ها رو میگیرن میکنن توی این سم و در میارن چون خربزه شیرینه و آفتش بالاست اینجوری سم میزنن بعد عامل اصلی آلرژیه

نه خوبه اتفاقا

زیاد نخور می‌دونی که طبعش گرمه هفتت هم پایینه

وای اومده؟😍

ن بابا نوش جونت بخور خیالت راحت

ب من ک نساخت خیلی دلدرد گرفتم

من زیاد میخورم

من از دیروز یکدونه خوردم 🤦

نه گلم با خیال راحت بخور

ن عزیزم ، زیاد فقط نیاد مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری