خانوما انگور و خربزه ضرر داره؟؟

۵ پاسخ

پیامبر فرمودن زن باردار هم انگور بخوره هم خربزه
کتاب ریحانه بهشتی را مطالعه فرمایید

بخور عزیزم نوش جونت اتفاقا منم هوس انگور کردم یهویی 😍

نه ولی انگور سیاه نخور

اتفاقاً خیلی خوب من می خوردم خربزه بچه رو خوش رو خوش خلق میکنه

خربزه خیلیم خوبه بخور فقط کم بخور، انگورم همچنین باید دیگه همه چی و کم بخوری، خربزه و انگور ویتامین آ دارن ک مسمومیت ایجاد میکنه زیاده روی کردنش
در حد دو قاچ خربزه، در حد یه خوشه انگور متوسط ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۵ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری