خانما میگم انگور سیاه ضرر داره بخورم؟

۴ پاسخ

انگور ضرر نداره گلم ولی ماه اخر میگن زیاد نباید بخوری که بچه زیادی درشت میشه موقع زایمان اذیت نشی

برنامه غذای ندارین به منم بدین

من همش میخورم ضرر نداره

میوه چرا باید ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی