سلام خانما انگور که ضرر نداره؟

۲ پاسخ

سلام‌زیاد‌نخور باعث حساسیت میشه

وااا نه چ ضررری

سوال های مرتبط

مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری