سلام . خانوما انگور ضرر داره بخورم?

۱۱ پاسخ

بهترین میوه

من خوردم حساسیت کردم شمارو نمیدونم اگر حساسیت فصلی داری نخور

منم انگور میخام😂☹️

نه ضرر چی

من این سه روزه هرروزانکورمیخورم سوال کردم میگن خوبه ضررنداره

خیلی خوبه بخور بعد الان مگه انگور رسید؟؟؟

چرا انگورای ما نمیرسن😑

نه خوبه

نه

نه ضرر نداره یکم قند میوه بالاس همه چی به تعادل مصرف بشه بهتره

نه خوبه اتفاقا انگور خیلی مقویه

وااا!!!!!

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلا جانم مامان نیلا جانم ۳ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما و هانا مامان حلما و هانا ۱ ماهگی