انگور خوبه بخوريم ضرر نداره

۴ پاسخ

چه سوالیه اخه میوه که بد نیس حتی همون اناناس و انبه هم بد نیس

عه انبه بده تو گهواره نوشته بود بخور منم کم نخوردم☹️

انگور خیلی خوبه گرمیش هم از انبه و آناناس کمتره خون‌ساز هست و به گوارش هم کمک میکنه

نه‌ میوه ها ضرری ندارن
فقط آناناس و انبه بخاطر گرم بودنشون بهتره مصرف نشه یا کم

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری