۶ پاسخ

هر چیزی رو زیاد بخوری ضرره دیگ

من هرچیزی میخورم حالت تهوع دارم حالم انقدر بده که نگووو گشنمم بشه بازم حالت تهوع دارم

قند ندارم ولی با چیزای سرد معدم خوبه حالت تهوع ندارم

قندش بالاست
سعی کن نخوری

ن فق اگ قند داری رعایت کن من هرروز میخوردم اون اوایل مشکلی نبوذ
ولی الا میل م نمیره

هرشب نخور قند داره

سوال های مرتبط

مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان فندوق🌰🐣 مامان فندوق🌰🐣 قصد بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی