بستنی ضرر نداره تو سه ماهه اول؟

۲ پاسخ

نه ضرر ک نداره ولی زیاد نخور. قند بارداری نگیری خدا نکرده

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی نازم مامان نی نی نازم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته ششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری