خانوما شیر موز تو سه ماهه اول ضرر که نداره ؟

۶ پاسخ

ن خوب

از اول تا آخر زیاد بخوری خوبه شیر موزه.
هم موز خیلی خوبه برای جنین. هم شیر خیلی عالیه مورد نیازه بدن مادر و جنین هستش

نه خوبم هست

نه کی گفته ضرر داره

فقط برا قند

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نی نی نازم مامان نی نی نازم هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفتم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری