به نظر شما کله پاچه و جیگر بخوریم آیا ضرر نداره ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

جفتش سرشار از ویتامین aهست اگه هوس کردی در حد چن لقمه

ضرر داره هردو جیگر سم تولید میکنه و باعث سقط میشه کله پاچه هم بخواطر چرب بودن فشارخون رو میبره بالا

نخور خواهر من اصلا ارزش نداره ریسک کنی شاید یکی با خوردنش چیزی نشه ولی بدنا فرق داره

کله پاچه خوبه مخصوصا سیرابی
ولی جگر تا ماه 9 ضرر داره

جگر ممنوع

بله جیگر کلا ضرر داره
کله پاچه هم تو ۳ ماه اول ممنوع

ب نظر من ریسک نکن هیچ کدومو نخور

جیگر نخور باعث خدایی نکرده سقط میشه
خواهرم به خاطر جیگر سقط کرد تو دوماهگی

نخوری بهتره

من کله پاچه رو خوردم هفته های پایین اما جیگر نه خوب نیس نخور

جیگر ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری👶🏼🩵 مامان پسری👶🏼🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری