خانوما کله پاچه ضرر نداره برام؟؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم بخور

کم بخور ویتامین A زیادی داره که خدایی نکرده باعث سقط میشه

زیادم مضررنیست ولی خب پوست بچه روکک ومکی میکنه مخصوصا مغز

من ک دوبارخوردم مغز گوش خوب نیس سیرابیش خوبه

ن بابا دوست من باردار بود همیشه میخورد

والا من تو بارداری اولم هر هفته یه بار میخوردم از دکتر هم پرسیدم گفت ضرر نداره ولی معده درد میاره

مغزش ضرر داره. خودشو بخور ولی باز زیاد نه. اندازه بخور

من شنیدم میگن ضرر داره.

سیرابی ش میگن خوبه

فک کنم داره

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری👶🏼🩵 مامان پسری👶🏼🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی