کله پاچه ضرر نداره برام؟
چرا تو اینستا میگن نخورین🙁

۱۰ پاسخ

بزار هفتت بره بالاتر بعد بخور. اما اگه الان میخوای سیرابی بخورحالت تهوع رو کم ترمیکنه معمولا

الکی میگن

منم اوایل نمیدونستم باردارم خوردم حسابی

من تا الان دو بار خوردم ولی زیادروی نکردم کم

کله سنگینه واسه شب
صبح بخور
لیمو هم حتما بعدش بزن

میگن بچه دماغو میشه😂😂

مغز و چشم نخور بقیه موردی نداره

فقط فشارت و می‌بره بالا با لیمو ترش بخور ک متعادل بشه نره بالا چربی و فشارت خطرناکه همین

میگن که ضرر داره اما اگه حوس کردی در حد حوس خیلی کم کم کم بخور اما اگه نه بهتره نخوری

من خوردم دور بار الکی میگن

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری