خانما تن ماهی ضرر نداره بخوریم

۱۲ پاسخ

ماهی تن داخلش جیوه داره و تو بارداری توصیه نمیشه

بخوای الان نخوری که گرسنته بخور اشکال نداره دیگه

نه بخور من سر پسرم همش تن ماهی می خوردم به خدا الانم پسرم ۱۸ سالشه هفته ی بار اونم ۲۰ دقیقه بجوشون نوش جان

نخور عزیزم

ماهی فقط سالمون و قزل پرورشی میتونین بخورین بقیشون چون جیوه دارن برای جنین مضره…

داره

ممنوعه

میگن نخورید بهتره

زیاد تو این دوره غذاهای کنسروی و بیرون استفاده نشه بهتره دلت خواسته کم بخور

نخوری بهتره میگن ضررداره چون جیوه داره فک کنم

نه میگن اصلا نخورید جیوه داره

من شنیدم زیاد خوب نیس مخصوصا شوید دارش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان tasnim مامان tasnim هفته سی‌وهفتم بارداری