خانما تن ماهی خوبه بخوریم یا بده

۱۰ پاسخ

والا من بارداری قبلیم هوسم تن ماهی بود تقریبا هرروز یا ی روز درمیون میخوردم دست خودم نبود غذام شده بود تن.. بچمم هم رشت هم وزنش خوب بود نمیدونم ورا میگن بده

مرسی از همتون ممنونم😘🥰🥹

بخاطر مواد نگهدارنده کلا میگم کنسرو جات ضرر داره .

ماهی خودش بده تو بارداری چ برسه ب تن ماهی

باشه مرسی ❤️🥹

نه عزیزم خوب نیست

من میخورم هر چیزی در حد اعتدال مشکلی نداره
بارداری قبلمم میخوردم

نه نخور

نه نخور من یک بار خوردم گفتن خوب نیست

من خوردم

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان tasnim مامان tasnim هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته بیستم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۴ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی