خانما یکمی تن ماهی خوردم براجنین بده میترسم

۸ پاسخ

یکم اشکال نداره
ولی دیگه نخور چون جیوه داره

حالا که دیگ خوردی اشکال نداره ولی دیگه نخور

خوب نیست تن ماهی هم جیوه داره هم کلا غذا کنسروی خوب نیست

عزیزم خب نخور وقتی ضرر داره که بعدش استرس بگیری
تن ماهی اصلا خوب نیست

دکتر من کلا ممنوع کرده

زیاد کنسروی نخور عزیزم خوب نیست من از اول هوس کردم نخوردم

خوب بجوشن ن عزیزم منم چنبار تاحالا خوردم ولی خیلیم نخور چون کنسرویه ب هرحال ولی نگران نباش من ویار داشتم فقط میتونسم تن ماهی بخورم

نه من میخورم هفته ای یکی دو بار

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری