یکم اشکال نداره
ولی دیگه نخور چون جیوه داره
حالا که دیگ خوردی اشکال نداره ولی دیگه نخور
خوب نیست تن ماهی هم جیوه داره هم کلا غذا کنسروی خوب نیست
عزیزم خب نخور وقتی ضرر داره که بعدش استرس بگیری
تن ماهی اصلا خوب نیست
دکتر من کلا ممنوع کرده
زیاد کنسروی نخور عزیزم خوب نیست من از اول هوس کردم نخوردم
خوب بجوشن ن عزیزم منم چنبار تاحالا خوردم ولی خیلیم نخور چون کنسرویه ب هرحال ولی نگران نباش من ویار داشتم فقط میتونسم تن ماهی بخورم
نه من میخورم هفته ای یکی دو بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.