۵ پاسخ

ماهی های تن چون ماهی های بزرگ هستن جیوه بالایی دارن ،یکبار که اتفاقی نمی افته
خود ماهی بخور اتفاقا خیلی خوبه برا مغز جنین

سعی کن دگ نخوری

ماهی قزل آلا بخور به جاش

دکتر به من گفت در حد ماهی یک بار اشکال نداره اما بیشتر نباید بخوری.

بله بهتره کنسرو نخوری خرما هم در حد دوسه تا دونه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته نوزدهم بارداری
مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری