۱۱ پاسخ

نه عامو چه اشکالی داره
اصلا به دلت بد راه نده

عزیزم میگن نخوری بهتره
سعی کن خود ماهی رو هفته دوبار استفاده کنی

دیگ ک توردی ولی تن ماهیی ضررداره اصن نباید بخوری

منم تو این مدت دوبار خوردم کم بخوری مشکل نداره

طوری نیست اما ماهی تن جیوه ذاره بهتره ماهی تازه مصرف کنی

منم دیروز ناهار خوردم

حالا ک خوردی دیگ تو فکر نرو😂😂

ایشالله ک چیزی نمیشه
اما مصرف نکن چیز کنسروی

ن چ ضرری ولی کلا سعی کن از محصولات کنسروی کمتر استفاده کنی

تن مای نخوری بهتره

دوقلو بارداری عزیزم 🥺😍

سوال های مرتبط

مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری