بچه ها میشه یکم تن ماهی با برنج بخورم

۸ پاسخ

منم تا الان دو سه بار خوردم ولی هر دفعه کم خوردم

تن ماهی سعی کن زیاد نخوری جیوه داره خطرناکه

من ک میخوردم ایرادی نداره،در حد تعادل ینی درهفته ۳. ۴ بارنخوری😂
درماه یباری باشه ایرادی نداره

مشکلی نداره یکی دو بار

من چند روز پیش خوردم
فک نمیکنم مشکلی داشته باشه
تا الانم خداروشکر مشکلی پیش نیومده
هر چیزی کمش هیچ ضرری نداره عزیزم

حتما کنارش خرما بخور سردیشو بگیره

مقدار کمش در حد هوس اشکال ندارع

جیوه داره تن ماهی
خود ماهی رو بخور

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وپنجم بارداری