اصلا
خوب نیست اما اگه هوس کردی یکی دوبار بخوری چیزی نمیشه
تن ماهی میگن خوب نیست
نه تن ماهی اصلا خوب نیست
هیچ چیزی کنسروی خوب نیست
تن ماهی اصلا نخور. فقط قزل آلا و سالمون بخور
دلت میخوادبخور زیاد نخور یعنی مثلا عرهفته بخوری
من سرهردوبارداریم زیادخوردم
نه عزیزم. تن ماهی جیوه داره
نه خوب نیس
تن چون جیوه داره خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.