تن ماهی و برنج مجازه بخورم ؟؟

۹ پاسخ

اصلا

خوب نیست اما اگه هوس کردی یکی دوبار بخوری چیزی نمیشه

تن ماهی میگن خوب نیست

نه تن ماهی اصلا خوب نیست
هیچ چیزی کنسروی خوب نیست

تن ماهی اصلا نخور. فقط قزل آلا و سالمون بخور

دلت میخوادبخور زیاد نخور یعنی مثلا عرهفته بخوری
من سرهردوبارداریم زیادخوردم

نه عزیزم. تن ماهی جیوه داره

نه خوب نیس

تن چون جیوه داره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد