۱۰ پاسخ

تازه خودت میتونی مثل تن ماهی درستش کنی

بابا نخور اصلا ماهی نیست تو اون قوطی لامصب معلوم نیست چیه میدن ب خورد مردم اگه توانش داری یه کیلو ماهی غزل بگیر هم خوبه برا بچه ت هم میدونی داری چی میخوری

به شدت مضر

نخوری بهتره چون جیوه داره

من یکی دوبار خوردم 🤷🏻‍♀️

ضرر داره عزیزم

اصلا نباید بخوری جیوه داره من صنایع غذایی خوندم تو بارداری ممنوعه

کنسروی جات ضرر داره نخوری بهتره

من‌ خیلی دلم میخاد ولی همسرم نمیگیره نمیزاره چیزایی کنسرو شده بخورم برا من ماما شده

سعی کن نخوری چون از ماهی دریاست ماهی دریا کلا ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی