سلام تن ماهی ضرر دارد ؟

۷ پاسخ

عزیزم کنسرو جیوه ش زیاده برای بچه ضرر داره سعی کن نخوری

هرچیز کنسروی ممنوعه

اره خیلی جیوه بالایی داره اصلا نخور

بله توي سه ماهه اول ضرر داره

بلههه

بلههههه فقط خود ماهی قزل یا سالمون میشه استفاده کرد،که خیلیم خوبه برا بچه

اره عزیزم برای دوران بارداری میگن نخورید ممکن سمی داشته باشه که مضر باشه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وپنجم بارداری