عزیزم کنسرو جیوه ش زیاده برای بچه ضرر داره سعی کن نخوری
هرچیز کنسروی ممنوعه
اره خیلی جیوه بالایی داره اصلا نخور
بله توي سه ماهه اول ضرر داره
بلههه
بلههههه فقط خود ماهی قزل یا سالمون میشه استفاده کرد،که خیلیم خوبه برا بچه
اره عزیزم برای دوران بارداری میگن نخورید ممکن سمی داشته باشه که مضر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.