واسه من ۲ روز منفی بود ۴ روز هاله
من روز اول تاخیر بتا دادم ۳۵بود بعد دوروز بعد تکرار کردم شده بود ۲
دوباره روز بعدش دادم ۲بود این مدت بی بی چک هام هم منفی بود بعد روز ۸تاخیر بی بی انداختم مثبت شد آزمایش دادم بتام ۳۶بود
روز۱۴تاخیر دوباره آزمایش دادم شده بود ۲۲۰۰
۳روز قبل موعد زدم منفی بود ۵روز تاخیر زدم مثبت
معمولا میگن ی هفته تاخیر ولی ۵ ۶ روز هم اکثرا جواب میده باادرار صبح بهتره
روز هشت تاخیر البته آزمایشمم منفی بود تااونموقع
آره من تا ۸تاخیر منفی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.