جاده چالوس و اینا سرده هوا بچه ها کسی رفته؟

۴ پاسخ

من الان جاده چالوسم ولای بابام البته من وسط کوه و ارتفاعاتم و اینجا شبش خنکه روزش یکم از کرج خنک تره

کلا شب سرد میشه یه پتوی مسافرتی با خودت داشته باش

اره سرده خوبه من اینجا زندگی میکنم کلا کولر و پنکه ندتریم

امشب که هوا تهران هم خنک بود ممکن جاده چالوس هم خنک تر باشه

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی
مامان رضا چشم رنگی🧿 مامان رضا چشم رنگی🧿 ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی