من الان جاده چالوسم ولای بابام البته من وسط کوه و ارتفاعاتم و اینجا شبش خنکه روزش یکم از کرج خنک تره
کلا شب سرد میشه یه پتوی مسافرتی با خودت داشته باش
اره سرده خوبه من اینجا زندگی میکنم کلا کولر و پنکه ندتریم
امشب که هوا تهران هم خنک بود ممکن جاده چالوس هم خنک تر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.